Для багатьох користувачів програмних продуктів «Бітрікс24» та «Бітркс: Корпоративний портал» зараз є актуальним питання відмова від SIP-конектора, що знаходиться у хмарі і є одним із вразливих сервісів, які можуть перестати працювати у будь-який час.
Ми не наполягаємо на тому, що сервіс SIP-конектора погано захищений або компанія навмисно відключить його, але сам факт того, що ми, як користувачі, не можемо вплинути на його працездатність, змушує розглядати різні варіанти. Зручність SIP-конектора Бітрікс полягає в тому, що нам не потрібно нічого налаштовувати та обслуговувати, достатньо оплатити та налаштувати телефони. Але в цьому криється і головний недолік, як гарантувати його роботу і що робити, якщо сервіс недоступний?
Наша компанія більше 10 років працює з серверами IP-телефонії на базі Asterisk і успішно проводить впровадження в малий, середній та великий бізнес. Багато клієнтів комбінують роботу SIP-конектора та сервера Asterisk для реалізації складних чи нестандартних схем маршрутизації дзвінків. Як правило, SIP-конектор використовують для спрощення передачі даних від IP-АТС Asterisk в Бітрікс або для спрощення підключення зовнішніх користувачів, що працюють віддалено.
Пропоную подивитись які, на нашу думку, є основні переваги у SIP-конектора:
Прийнятна вартість.Можливо, розробники або деякі клієнти зможуть назвати ще багато різних переваг, але ми зараз спираємось на свій досвід та досвід наших клієнтів. У той же час існує можливість налаштувати власний сервер IP-телефонії та інтегрувати його з Бітрікс, зберігши майже всі основні переваги конектора, і додавши масу додаткових можливостей, які надає IP-АТС Asterisk.
Більшість наших замовників і партнерів вже використовували Asterisk як сервер телефонії. І основним відкритим питанням завжди залишалася передача інформації про дзвінок до системи CRM і передача запису розмови. Вирішенням цього завдання ми зазвичай і займалися, пропонуючи клієнтам різні варіанти інтеграцій. Існують кілька безкоштовних і майже десяток платних рішень, що дозволяють налаштувати інтеграцію Asterisk і Бітрікс, але більшість з них розроблені в РФ. Вони мають як плюси, так і мінуси, розбирати які має сенс тільки в розрізі конкретних проектів.
На даний момент ми вже маємо свій розроблений модуль інтеграції, який дозволяє фіксувати всі вихідні та вихідні дзвінки через Asterisk. Передавати записи розмов і прив'язувати їх до сутності CRM. При цьому немає необхідності переналаштовувати існуючу схему роботи IP-АТС, а новим клієнтам ми можемо запропонувати налаштування IP-телефонії під ключ.