от 5800 грн.
від 14 500 грн.
від 4400 грн.
від 2800 грн.
від 5200 грн.
від 7800 грн.
від 9800 грн.
Забезпечення сучасної, надійної IP-телефонії на базі Asterisk. Налаштування телефонії під ключ, підключення зовнішніх SIP-ліній, GSM-шлюзів та іншого обладнання. Налаштування вхідної та вихідної маршрутизації дзвінків. Підключення та інтеграція з сайтом, CRM системами та системами обліку робочого часу. Автовідповідач, голосове меню, черга дзвінків та багато іншого.
Послуга з налаштування IP-телефонії стане у нагоді великим компаніям, що мають офіси в різних містах та країнах, для забезпечення зв'язку між філіями або організації роботи кол-центру. Так само середнім та малим компаніям для організації прийому та обліку дзвінків у будь-якій точці світу, де є інтернет.
У налаштування входить:
Додатково можливо замовити:
Замовляючи у нас налаштування сервера IP-телефонії, ви отримаєте повністю налаштовану і готову до роботи IP-АТС. Наші фахівці допоможуть підготувати ТЗ та візьмуть на себе всю технічну частину налаштування, при необхідності ми працюємо безпосередньо з провайдерами IP-телефонії.
Наші спеціалісти вже підключили сотні номерів від таких провайдерів:
IP-телефонія це дуже гнучкий інструмент, який дозволяє забезпечити комунікацію між співробітниками компанії та клієнтами в будь-якій точці світу. Сучасні технології дозволяють заощаджувати на дорогих стаціонарних АТС, прокладання кабелів до робочого місця співробітника. IP-АТС дає можливість легко мігрувати робоче місце співробітника і навіть працювати віддалено з офісною телефонією без додаткових витрат на переадресацію дзвінків. Гнучка система маршрутизації дзвінків дозволить скоротити час очікування клієнта на лінії та рівномірно розподіляти дзвінки між співробітниками. Записи розмов допоможуть відновити важливі дані або перевірити якість обслуговування клієнта. Голосові меню допоможуть скоротити час розмови та правильно розподілити дзвінки між співробітниками та відділами компанії, пропонуючи клієнту вибрати потрібний відділ або мету звернення. Правила вихідної маршрутизації дзвінків знизять вартість розмови, автоматично обираючи найдешевший маршрут. Автовідповідач допоможе зафіксувати звернення клієнта поза робочий час або за відсутності вільних менеджерів. Зібрана статистика прийнятих та пропущених дзвінків дасть змогу оцінити якість роботи працівників та проаналізувати ситуацію на ринку чи відгук клієнтів на акційні пропозиції.
Заказать