Обслуговування серверів

Обслуговування серверів

Технічна підтримка серверів.

Підтримка серверів є основою сучасних ІТ рішень та проектів. Стабільна робота сервера зараз важлива практично для всіх компаній, навіть не пов'язаних з ІТ індустрією. Швидкість і надійність роботи сайту або інтернет-магазину, безпечна і швидка робота віддалених робочих місць, стабільність і швидкість роботи 1С і інших програм обліку і контролю.

Ми пропонуємо 3 основні тарифні плани з обслуговування серверів, а також готові запропонувати рішення для реалізації та обслуговування серверів будь-якої спрямованості:

  • Веб-сервер для навантажених проектів.
  • Сервери віддалених робочих столів.
  • Комплексний віддалений офіс.
  • Організація та підтримка складних рішень.
  • Поштові сервери.
  • IP телефонія.
  • Організація роботи серверів з вертикальним та горизонтальним масштабуванням, дозволяє підвищити надійність та швидкість роботи.
  • Організація віртуального середовища для розробки та динамічного розподілу ресурсів.

Ми гарантуємо конфіденційність та безпеку ваших даних. Регулярне тестування та оновлення серверів. Резервне копіювання та цілодобовий моніторинг.

Тарифні плани з обслуговування наша компанія звела в кілька пакетів для зручності розрахунку попередніх бюджетів. Але ми готові розглядати кожного клієнта індивідуально та розраховувати пакет обслуговування, виходячи з конкретних завдань проектів.

Обслуговування серверу – Максимальний:

Рішення для великих компаній, що мають кілька серверів та високі навантаження. Максимальна швидкість реакцію запити, постійний контроль роботи серверів. Комплексний підхід до проекту з урахуванням технічних ресурсів та можливостей, та бізнес моделі проекту. Комплексне обслуговування серверів дозволить зосередитись на основних напрямках проекту та передати турботу про технічний бік питання нашим фахівцям.

У тариф входить:

  • 3 фізичні сервери та 10 віртуальних машин.
  • Повний аудит інфраструктури та сайту.
  • Цілодобовий моніторинг (доступності, навантаження процесора, пам'яті та дисків).
  • Розширений моніторинг служб (Apache, Nginx, MySQL, Memcached та інших).
  • Окремий сервер моніторингу з індивідуальними метриками та оповіщенням через месенджери.
  • Моніторинг бізнес-метрик (кількість відвідувачів, замовлень, заявок)
  • Організація та контроль резервного копіювання до 5Тб.
  • Реагувати на запит клієнта або проблему до 15 хвилин.
  • Оптимізація серверів та аналіз даних моніторингу щотижня.
  • Регулярне тестування та оновлення серверів.
  • Налаштування та підтримка резервних серверів та серверів для розробників.
  • Консультації клієнта та розробників щодо оптимізації роботи проекту.
  • Пріоритетне реагування на запит клієнта.
  • Прямий телефон відповідального спеціаліста.
  • Звіти про роботи та стан сервера.
  • Понад 8 років наша компанія надає послуги технічної підтримки.
  • Спілкуємось з клієнтами однією мовою та допомагаємо вирішити бізнес-проблеми мовою IT.

Обслуговування серверу – Оптимальний:

Цей тариф розроблений для проектів з кількома віртуальними серверами або високонавантаженою апаратною частиною. Основною відмінністю даної пропозиції є детальний моніторинг служб та реакція на проблеми до звернення клієнта на підтримку. Ми взаємодіємо з розробниками для максимальної ефективності та швидкодії Вашого проекту. Підтримка сервера гарантує стабільну роботу вашого проекту та знижує ризики нештатних ситуацій при зростанні навантаження під час проведення акцій та активної реклами вашого сайту.

У тариф входить:

  • Підтримка одного фізичного сервера та до 3-х віртуальних.
  • Повний аудит інфраструктури.
  • Цілодобовий моніторинг (доступності, навантаження процесора, пам'яті та дисків).
  • Розширений моніторинг служб (Apache, Nginx, MySQL, Memcached та інших).
  • Організація та контроль резервного копіювання до 2Тб.
  • Реагування на запит клієнта або проблему протягом 30 хвилин.
  • Перевірка та оптимізація сервера щотижня.
  • Регулярне тестування та оновлення сервера.
  • Налаштування та підтримка резервного сервера.
  • Щомісячний звіт про проведені роботи та роботу сервера.
  • Консультації клієнта щодо оптимізації роботи сайту.
  • Пріоритетне реагування на запит клієнта.
  • Прямий телефон відповідального спеціаліста.

Обслуговування серверу – Мінімальний:

Пакет ідеально підійде для невеликих проектів, яким потрібен моніторинг 24/7, своєчасно налаштовані бекапи та щомісячна оптимізація сервера. Обслуговування сервера, важлива та відповідальна частина проекту, що гарантує безвідмовну та швидку роботу сайту.

У тариф входить:

  • Обслуговування фізичного або віртуального сервера.
  • Технічні роботи на сервері.
  • Цілодобовий моніторинг (доступності, навантаження процесора, пам'яті та дисків).
  • Організація резервного копіювання до 500 Гб.
  • Реагування на запит клієнта чи проблему.
  • Перевірка та оптимізація сервера 1 раз на місяць.
  • Консультації клієнта щодо оптимізації роботи сайту.
  • Ми той «невидимий адмін», завдяки якому Ваш бізнес працює стабільно і без збоїв.

Як почати:

Для початку співпраці необхідно залишити заявку або передзвонити до нас. Ми проведемо ряд попередніх робіт і зберемо всі необхідні дані про ваш сервер та проект, уточнимо які найважливіші критерії оцінки нашої роботи та підготуємо для Вас оптимальну пропозицію. Протягом 3-х робочих днів ми організуємо моніторинг сервера та регулярне резервне копіювання. Проведемо аналіз та оптимізацію сервера. Протягом усього часу обслуговування ми будемо раді відповісти на ваші запитання та надати необхідні дані та рекомендації щодо покращення роботи вашого проекту.

Заказать

Який тариф обслуговування вибрати?

  • Для різних проектів потрібен різний набір послуг та метрик. При виборі тарифу обслуговування в першу чергу потрібно визначити, скільки серверів і сайтів необхідно передати на обслуговування. Для корпоративних сайтів та невеликих магазинів зазвичай достатньо мінімального моніторингу. Для інтернет-магазинів та великих порталів ми рекомендуємо оптимальний чи максимальний тариф.

Що таке цілодобовий моніторинг?

  • Автоматизований цілодобовий моніторинг серверів та сайтів дозволяємо збирати дані про доступність та навантаження на сайт та сервер. Ми збираємо більше 50 різних даних, таких як навантаження на процесори та диски, час відповіді сайту, брешемо виконання запитів до бази та кількість підключень до сайту. Для великих проектів ми налаштовуємо персональні бізнес-метрики – кількість замовлень, середній чек на замовлення, доступність акційного товару та інші. На базі зібраної інформації ми формуємо оповіщення про вихід метрик за допустимі межі, і автоматично або в ручному режимі вирішуємо проблему, що виникла, ще до того, як ситуація вийде з-під контролю.

Що потрібно моніторити на сервері?

  • Як правило, на моніторинг підключаються технічні показники сервера (навантаження і температура процесора, швидкість запису/читання і зайняте місце на дисках, кількість вільної пам'яті). Крім того, відстежується стан програмного забезпечення (доступність служб і портів, кількість запитів, ресурси та помилки в журналах). Для великих клієнтів ми можемо розробити персональні метрики (кількість замовлень на сайті, кількість кинутих кошиків, кількість відвідувачів за останні 15-30 хвилин) та налаштувати повідомлення відповідальних працівників про зміну ситуації на сайті.

Які звіти надаються для обслуговування сервера?

  • Для тарифних планів обслуговування – оптимальний та максимальний, ми надаємо щомісячні, квартальні та піврічні звіти про виконані роботи, а також зведені звіти за станом серверів та сайтів. У звітах ми надаємо графіки, зібрані нашою системою моніторингу для порівняння раби сервера або інфраструктури. На мінімальному тарифі обслуговування серверів ми не надаємо звітів.

Скільки серверів можна обслуговувати?

  • Для різних тарифів різна кількість віртуальних та виділених серверів, які можна взяти на обслуговування. Але фактично обмежень за кількістю немає, ми готові взяти, а обслуговування будь-яку кількість серверів та проектів, і розробити індивідуальні умови обслуговування.

Чи потрібне обслуговування віртуальним серверам?

  • Так, віртуальні сервери також вимагають обслуговування та моніторинг для безперебійної та стабільної роботи. Ми часто стикаємося з ситуаціями, коли клієнт орендує віртуальний сервер і впевнений, що його не потрібно оновлювати, стежити за навантаженням, захищати від злому та робити резервні копії. Віртуальний та фізичний сервер мають як правило ідентичне програмне забезпечення, і проблеми відмовостійкості та стабільності роботи у них ідентичні, за винятком кількох відмінностей. Обслуговування та моніторинг віртуальних та виділених серверів відрізняються, але моніторинг та обслуговування необхідно будь-якому серверу.