назад

Чому пошта з сайту потрапляє в папку спам

Багато клієнтів задає питання про відправку пошти з сайту. Як правило, з цим стикаються інтернет-магазини після перенесення проекту на інший сервер або хостинг. Якщо врахувати, що автоматична розсилка повідомлень про стан замовлення дуже важлива, варто приділити цьому моменту особливу увагу.

Що таке спам.

СПАМ асоціюється з рекламними розсилками, непотрібними листами, які сучасні поштові служби фільтрують і складають в окрему папку, яку користувачі як правило не перевіряють і видаляють з неї все не особливо вчитуючись в тему листа. Алгоритми фільтрації листів робитися на два етапи:

Перший етап - технічна перевірка листи і відправника. Першим і найважливішим є наявність і достовірність підпису DKIM, настройка підпису проводиться на сервері, а достовірність підтверджується через DNS запис. Другим за важливістю є налагодження SPF записи в DNS, у вашого домену має бути присутня запис, в якій вказано, скільки разів IP адрес ви дозволяєте відправляти пошту. Багато поштові системи перевіряють наявність MX записи для домену, а на багатьох сайтах використовують піддомени для яких MX не вказано.

Другий етап - перевірка змісту листа. На цей фактор впливає в першу чергу кількість тексту, посилання на сайти і вкладення в лист. Складати поштові шаблони потрібно уважно, текст листа повинен містити 400-800 символів, мінімум посилань на зовнішні ресурси і оптимізовану графіку.

Чорний список.

Перевірка адреси в чорних списках є найстарішим способом боротьби з небажаними розсилками. Існують безліч сервісів що надають доступ до чорних списків поштових адрес, а великі поштовики мають свої власні списки. Потрапити в чорний список досить важко, для цього потрібно вести масову розсилку дуже великої інтенсивності і порушувати всі вимоги з безпеки. Як правило, в чорний список потрапляють зламані сервера і сайти. Рекомендуємо перед перенесенням свого сайту на новий сервер перевірити IP на присутність в чорних списках.

Хто відправник.

Буваю ситуації, коли всі налаштування сервера і домена зроблені правильно, IP немає в чорному списку, всі тести пройшли і листи приходять всім адресатам, но !!! Після запуску проекту в налаштуваннях сайту змінюють адресу відправника, і вся пошта йде в СПАМ. Дуже важливо завжди контролювати і правильно вказувати адресу відправника листів, на відправника орієнтуються більшість технічних перевірок ваших листів.

Що робити.

Якщо ваші листи не приходять користувачам можна скористатися системами тестування поштових розсилок. Як правило всі системи дають докладні інструкції по кожній з вищеописаних проблем. Якщо самостійно розібрати немає можливості або часу ви можете доручити рішення даної проблеми, системним адміністраторам, які проведуть аудит вашого сайту , сервера і поштових розсилок.