назад

Редизайн - нове життя для вашого бiзнесу

Як давно ви дивилися сайти конкурентів? А топові сайти-гіганти? Якщо вчитися, то у кращих! У тому числі з точки зору дизайну. Якщо ви ведете бізнес в Інтернеті, будь то продажі товару, надання послуг або презентація компанії, то сайт – це обличчя вашої компанії. Це перше, що бачить користувач, з чого складає думку про ваш бізнес.

Редизайн необхідно робити кожні 3 роки, тому що світ не стоїть на місці. Технології розвиваються постійно, нові тренди та віяння з'являються щодня. І в цій гонці за прибутком не можна пасувати і тим більше бути останнім.

Перше враження

Користувач відкрив сторінку, ще не знаючи нічого про компанію, він вже склав свою думку. Якщо на вашому сайті є Flash-елементи, багато (занадто багато) спецефектів, кольорові «оригінальні» шрифти, нагромадження за структурою – дизайн застарів, і користувач піде. Він не буде шукати інформацію, що Ви на ринку з 1997 року і у вас репутація крутіше Ілона Маска. Закриє сторінку і піде до конкурентів. У них може бути дорожче в 3-4 рази, але сайт сучасний, свіжий і легкий. Він утримує відвідувача з першого відкриття.

Задумайтеся яке перше враження викликає ваш сайт. Подивіться, як змінилося враження від деяких наших проектів:

Юзабіліті

Більшість часто чують цей термін, але не до кінця розуміють його значення. Термін дослівно означає "користуватися можливістю" і тут обидва слова ключові. На етапі створення дизайну сайту потрібно робити упор на користувача і можливість. Якщо поняття краси суб'єктивне, то зручність користування цілком науково обгрунтовано. Проводяться дослідження аудиторії, а-б тестування, збираються дані і піддаються глибокому поведінковому аналізу. І все це, щоб знати: кнопка купити в десктопі повинна бути справа, а в мобільній версії зліва; зчитування тексту йде списком і його не можна розміщувати на всю ширину екрану і т. д. Розташування іконок, рядки пошуку, кнопок, візуальних підказок – це робиться для користувача! Щоб у нього була можливість придбати ваш товар, замовити послугу, зателефонувати, написати. Одним словом, зробити легко і швидко доступ до того, що пропонує ваш бізнес.

У скільки кліків користувач потрапляє в оформлення замовлення? Як багато екранів потрібно проскролити до важливої інформації? Чи швидка реєстрація на сайті? За ці та ще багато нюансів відповідає юзабіліті. Саме такі "дрібниці" впливають на лояльність користувача і його бажання знову повернутися.

Слайдер
Слайдер
Слайдер
Слайдер
Слайдер
Слайдер
Слайдер

Минимальное наполнение

Добавили поиск, сравнение, избранное

Добавили выбор доставки

Добавили оплату в кредит

Добавили акцию

Добавили выбор цветов

Добавили основные характеристики

Адаптивність

Або можна сказати мобільність. Ні для кого не секрет, що весь світ зараз в одному пристрої – смартфоні. Різні операційні системи і різні розміри телефонів вимагають від дизайну адаптивності. Тобто сайт повинен виглядати однаково на телефоні з екраном 320, 360, 375 і т.д. пікселів. Зображення, кнопки, поля введення – все повинно підлаштовуватися під користувача і його смартфон. Ще на етапі ТЗ обов'язково узгодьте для яких екранів будете робити редизайн. Користувач повинен відчувати лише мінімальну різницю між відображенням сайту на екрані ноутбука і смартфона.

ce9f358b-446f-4a6c-8bcc-ee7d1f69eebb1258.png

Висновок

Оновлений дизайн-це показник розвитку і зростання компанії. Внаслідок чого підвищується лояльність користувачів: завдяки першому враженню вони довше залишаються на сторінці вашого інтернет-магазину, юзабіліті допомагає швидко і легко знайти потрібну інформацію і в підсумку зробити покупку, в свою чергу адаптивність дозволяє здійснювати покупки з будь-якого пристрою однаково комфортно і зручно без втрат.

Обов'язково замовляйте редизайн у професійних веб-студій, які можуть надати повний спектр послуг і фахівців за різними напрямками. Висококласний дизайнер, який постійно навчається і стежить за трендами в цій сфері – це запорука успіху вже на першому етапі.

Дайте нове життя Вашому бізнесу за допомогою редизайну сайту. Поділіться своїми ідеями, і ми втілимо їх у життя!