назад

Основні помилки при створенні інтернет-магазинів

Ви прагнете збiльшити рiвень продажів і тому вирішили замовити створення інтернет-магазину? Насправді це дуже вигідно, оскільки все більше число українських громадян прагнуть робити покупки онлайн не виходячи з дому. Повноцінний, якісний інтернет-магазин приносить хороший дохід, можливість вибрати і порівняти різні товари, легко поділитися і дізнатися думку інших покупців, а також вибрати зручні умови оплати і доставки.

Але розробка інтернет-магазину, справа досить складна, котра до снаги лише професіоналам. Якщо ви замовляли інтернет-магазин у фрілансерів або за низькою вартістю, то в даному випадку може бути дуже багато недоробок і помилок, які заважають правильній роботі інтернет-ресурсу. У цій статті ми розглянемо основні види помилок, які можуть зустрітися при неякісній розробці сайту.

Основні помилки при розробці інтернет-магазину.

Початківці власники магазинів не знайомі з тонкощами розробки сайтів i тому часто роблять ряд помилок, які у купi негативно позначаються на роботі ресурсу.

До головних з них відносяться:

  • Спроба зробити все самому;
  • Погано розроблений бренд-бук;
  • Гарний дизайн на заваду продаючим функціям;
  • Недостатнє знання CMS;
  • Неякісні тексти та описи товарів;
  • Відсутність інформації, для зміцнення довіри;
  • Недопрацьований каталог;
  • Складний процес замовлення;
  • Незрозумілі умови доставки;
  • Неефективне просування інтернет-магазину.

Попытки сделать всё самому.png

Спроба зробити все самому.

Багато компаній прийнявших рішення робити інтернет-магазин, вирішують робити його своїми силами, використовуючи наявних співробітників або наймають фахівців. У деяких випадках такий підхід виправданий і навіть має ряд своїх переваг, але для більшості дане рішення буде досить витратним і як правило не дасть очікуваний результат в доступному для огляду майбутньому. Для створення інтернет-магазину потрібна команда фахівців різної спрямованості вміє під керівництвом досвідченого Project Manager створити працюючий продукт. Найняти повноцінну команду і змусити її працювати не так-то просто, а головне досить затратно і виникає питання що робити зі співробітниками по закінченню проекту. А спроба створити сайт силами системного адміністратора трохи знає програмування майже завжди приречена на провал.

Погано розроблений бренд-бук.

У ряді випадків доводиться бачити таку помилку як відсутність єдиного стилю оффлайн і онлайн магазинів. Якщо ви вже маєте точки продажів, то дизайнеру слід надати логотип і вказати бажані кольори. Користувачі, які вирішили відвідати ваш інтернет-магазин, повинні знаходити відповідність з уже полюбилася їм роздрібної точкою продажів. Цей, здавалося б, незначний момент сприятиме закріпленню у свідомості користувачів позитивної інформації, пов'язаної з вашою компанією і ненав'язливо формувати імідж.

Гарний дизайн на шкоду продають функцій.

Основне завдання інтернет-магазину-пропонувати відвідувачам необхідні їм товари. Важливу роль в активних продажах має дизайн, оскільки складно не погодитися з тим, що упаковка може зацікавити і викликати бажання купити. Але дизайн не повинен панувати, на перший план необхідно поставити ефективність продажів. Є хороші приклади сайтів з шаблонним дизайном, які чудово виконують свої функції, в той час як Інтернет-магазини з дорогим авторським дизайном можуть не виконувати план продажів. Важливо проектувати сайт зручним для пошуку товару і оформлення замовлення, а дизайнерськими рішеннями підкреслювати необхідні блоки і мотивувати клієнта до покупки. Не перевантажуйте візуальну складову частину сайту, це може відволікати покупця або зовсім відлякати клієнта.

Недостатнє знання CMS і спроби самостійного коригування налаштувань і функціоналу

Як правило, інтернет-магазини розробляються на основі певної CMS. Дуже часто власники магазинів не маючи вільного часу не прагнуть розібратися в тонкощах роботи з системою управління і не знають про багато можливостей своїх веб-ресурсів. Тим часом, витративши всього один день на вивчення CMS ви зможете робити грамотну аналітику замовлень, отримувати своєчасну інформацію про кількість відвідувань, інтегрувати ресурс з корисними сервісами.

Недостаточное знание CMS.png

Звернути увагу.
Однією з найкращих систем управління для інтернет-магазинів є Бітрікс, яка надає зручний адміністративний розділ, де можна проводити контроль і облік товарів, управляти вартістю і складом, налаштовувати обмін з 1С і іншими система обліку.

Іноді виникає ситуація, коли власник інтернет-магазину прагне самостійно внести зміни в функціонал або дизайн сайту. В даному випадку потрібно попередити, що не маючи достатніх знань не слід вносити будь-які коригування. Краще висловити свої побажання професіоналам і в кінцевому підсумку отримати необхідний результат.

Неякісні Тексти.

Перш ніж купити товар користувачі хочуть ознайомитися з тим, як його правильно вибрати, дізнатися про акційні пропозиції. Тому для ефективних продажів ваш інтернет-магазин повинен бути наповнений статтями, що допомагають людям зробити обгрунтовану і виважену покупку. Якщо ви вирішили писати самостійно писати для свого веб-ресурсу статті, то можете зіткнутися з наступними проблемами в текстах:

  • низька унікальність;
  • орфографічні помилки;
  • наявність спаму;

Не можна просто скопіювати з Інтернету текст на свій ресурс, В даному випадку він не буде унікальним, що може спричинити за собою санкції з боку пошукових систем. Досить часто в статтях зустрічається дуже багато повторень і необдуманого використання ключових слів, що представляють собою запити користувачів, це веде до зайвого спаму. Одним з бичів текстів на сайтах інтернет-магазинів є грамотність.

Важливо
Для того щоб не виникало вищеописаних проблем статті для свого веб-ресурсу слід замовляти у професійних копірайтерів.

Відсутність інформації, що зміцнює довіру

Прийшовши на ваш сайт природним бажанням користувачів є знайомство з вашою фірмою. Дуже часто зустрічається ситуація, коли на сайті немає розділу «про компанію» або «про нас». В даному випадку відвідувач може подумати, що має справу з будь-якої сірої фірмою, що займається нелегальним бізнесом і це може вплинути на його бажання оформити у вас замовлення. Розділ "про компанію" покликаний познайомити потенційних покупців з історією Вашої фірми і персоналом, цей розділ формує позитивний імідж. Така ж ситуація справедлива і в тих випадках коли на сайті немає контактів крім електронної пошти, в даному випадку користувачі просто побоятися робити дорогу покупку.

Дуже важливими для кожного інтернет-магазину є інформаційні блоки про наявність представництв, співпрацю з великими брендами, гарантійні зобов'язання оскільки саме вони спрямовані на зміцнення довіри.

Візьміть до відома
Пам'ятайте, здійснюючи покупки користувачі прагнуть орієнтуватися на думку інших людей, які вже придбали цей товар. Багато власників інтернет-магазинів не оцінили по достоїнству всемогутню владу відгуків, тоді як згідно зі статистикою більш охоче здійснюють покупки в тих інтернет-магазинах, які відкрито публікують відгуки про товари. Мотивуйте покупців залишати відгуки різними бонусами і знижками.

Заплутаний каталог товарів.

При створенні інтернет-магазину саме каталог є найважливішою частиною. Тому дуже неприємно, коли товари розміщені хаотично і немає можливості згрупувати їх за виглядом, розміром, ціною або іншими характеристиками.

Часто в асортименті виникають проблеми і замість бажаного товару користувач бачить порожню сторінку, пам'ятайте, що такого бути не повинно, в каталозі слід розміщувати лише ті товари, які є в наявності.

Ціни повинні супроводжувати кожен товар. Деякі компанії надають їх лише за запитом або в окремих файлах прайсу, що дуже незручно для відвідувачів. Іноді власники інтернет-магазинів бажаючи заощадити не надають опису товарів, в той час як це дуже зручно, оскільки допомагає користувачеві прийняти рішення про покупку продукції, порівняти з іншими пропозиціями. Слід також пам'ятати про те, що фото в каталозі повинні бути якісними і демонструвати товар в різних ракурсах, по можливості фото повинно бути унікальним і саме того товару який ви пропонуєте.

Складний процес замовлення і незрозумілі умови оплати і доставки.

Прагнучи продавати якомога більше деякі інтернет-магазини вже на етапі, коли користувач кладе вподобаний товар в кошик, починають пропонувати йому купити ще цілий ряд товарів, додають автоматично різні послуги і пропонують підписати угоди. Це в більшості випадків викликає негативну реакцію у клієнта.

Іншим важливим моментом є збір повної інформації про Користувача в момент продажу. Багато людей насторожено ставляться до реєстрації, оскільки в наше століття спаму не хочуть отримувати пропозиції з нав'язливою рекламою. Доцільніше попросити користувача зареєструватися вже після здійснення покупки.

Додаткова інформація
Якщо ви тільки відкрили свій інтернет-магазин, то не слід відразу наймати власних кур'єрів, так як занадто багато бюджетних коштів піде на оплату простою кур'єрів. Скористайтеся послугами відомих служб доставки-це зручно і вигідно. Не варто використовувати Послуги неперевірених служб, якщо про них є негативні відгуки, ваш магазин потрапить під їх вплив.

Неефективне просування інтернет-магазину.

Неэффективное продвижение интернет-магазина.png

Дуже важлива частина роботи інтернет-магазину, реклама і просування. Деякі дотримуються думки про те, що відразу після того як інтернет-магазин зроблений він починає приносити прибуток, але це в корені невірно. Щоб про вас дізналися, ваш веб-ресурс повинен бути присутнім на першій сторінці пошукових систем, його потрібно просувати за допомогою банерної та контекстної реклами, застосовувати різні маркетингові рішення. Додатково слід зареєструватися у всіх довідниках, подавати оголошення на спеціалізованих сервісах і рекламуватися на форумах. Відмінні результати дає ведення груп і сторінок в соціальних мережах і каналу на YouTube.

Розробка інтернет магазину передбачає наявність знань в сфері маркетингу, соціальних комунікацій, інноваційних технологій, тому слід звертатися тільки в веб-студії мають позитивну репутацію. Прагнучи замовити інтернет-магазин недорого ви можете отримати на виході не надто якісний сайт, отримати мінімальний прибуток і в підсумку заплатити в рази більше намагаючись розкрутити магазин, який не продає. Не економте бюджет замовляючи інтернет-магазин у професіоналів і тоді ви уникнете багатьох помилок, які можуть погубити ваш інтернет-магазин.